FAQ Servies Merij

Heb je een vraag? Misschien staat deze wel tussen de frequently asked questions. 

Coronavirus

Wat doen jullie aan de maatregelen rondom corona?
Helaas is onze showroom gesloten vanwege de coronamaatregelen. Je kunt natuurljk blijven bestellen in onze webshop, het is alleen niet mogelijk om je bestelling op te halen. 

Kopen jullie serviezen in?
Nee, in verband met corona kopen we nu helaas geen serviezen in.

Bestelproces

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Je bestelling wordt zorgvuldig verpakt met een ruime hoeveelheid verpakkingsmateriaal. Je kunt er van op aan dat je bestelling heel overkomt. 

Kan ik een bestelling terugsturen?
Binnen 14 dagen na besteldatum kan je je bestelling terugsturen.

Wat zijn de kosten als ik mijn bestelling terugstuur?
Het aankoopbedrag krijg je terug, de verzendkosten zijn voor eigen rekening. 

Hoe snel is mijn bestelling in huis?
Bestellingen op maandag t/m vrijdag voor 15:00 uur verzenden we op dezelfde dag, in het weekend de volgende werkdag.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je krijgt een bevestiging van je bestelling op je emailadres.

Krijg ik een bevestiging van de verzending?
Ja, je krijgt een bevestiging van de verzending inclusief een track&trace code van PostNL.

Verzenden jullie met andere bedrijven dan PostNL?
Nee, wij verzenden alleen met PostNL. 

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen vermeld in onze webshop zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen via IDeal of PayPal.

Leveren jullie grote hoeveelheden servies?
Ja! Je kunt zo veel servies bestellen als je wilt, bijvoorbeeld voor een bruiloft of het inrichten van je Bed&Breakfast. Kies voor één decor of mix en match verschillende decors door elkaar. 

 

 

 

 

Aanbieding

Nieuw in de webshop

© 2008 - 2020 Webwinkel Servies Merij | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel