Veelgestelde vragen

 

Coronavirus

Wat doen jullie aan de maatregelen rondom corona?
Onze studio is gesloten vanwege de coronamaatregelen. Je kunt natuurljk blijven bestellen in onze webshop, het is alleen niet mogelijk om bestellingen af te halen. Een grote bestelling kunnen we in overleg (binnen Nederland) bezorgen, neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Kopen jullie serviezen in?
Nee, in verband met corona kopen we nu helaas geen serviezen in.
 

Antiek servies kopen

Is het aanbod actueel?
Ja, het aanbod bij Servies Merij is actueel en wordt dagelijks bijgewerkt.

Hoe is de staat van jullie serviesdelen?
Omdat wij antiek servies verkopen, vermelden wij altijd duidelijk de staat van de serviesdelen. Bij ons koopt u geen nieuw servies, soms wat craquelé, een bakfoutje of klein bestekkrasje is onoverkomelijk. Als er verder geen stukjes af zijn, zien wij dit als: in mooie staat. Is het anders dan vermelden we dat altijd bij de advertentie. Als de delen zo goed als nieuw zijn, wordt dit ook nadrukkelijk vermeld.

Kan ik korting krijgen? of bieden op een serviesdeel?
Het is niet mogelijk om te bieden of korting te vragen op serviesdelen uit onze webshop. De gevraagde prijs blijft dan ook hetzelfde. Als een serviesdeel in de aanbieding is, wordt dit weergegeven.

Kan ik reserveren?
Het is niet mogelijk om artikelen in onze webshop te reserveren.

Bestelproces

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Je bestelling wordt zorgvuldig verpakt met een ruime hoeveelheid verpakkingsmateriaal. Je kunt er van op aan dat je bestelling heel overkomt. 

Kan ik een bestelling terugsturen?
Binnen 14 dagen na besteldatum kan je je bestelling terugsturen.

Wat zijn de kosten als ik mijn bestelling terugstuur?
Het aankoopbedrag krijg je terug, de verzendkosten zijn voor eigen rekening. 

Hoe snel is mijn bestelling in huis?
Wij verzenden bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen. Daarna is de postbezorger aan zet. 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je krijgt een bevestiging van je bestelling op je emailadres.

Krijg ik een bevestiging van de verzending?
Ja, je krijgt een bevestiging van de verzending inclusief een track&trace code van PostNL.

Verzenden jullie met andere bedrijven dan PostNL?
Nee, wij verzenden alleen met PostNL. 

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen vermeld in onze webshop zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen via IDeal of PayPal.

Leveren jullie grote hoeveelheden servies?
Ja! Je kunt zo veel servies bestellen als je wilt, bijvoorbeeld voor een bruiloft of het inrichten van je Bed&Breakfast. Kies voor één decor of mix en match verschillende decors door elkaar. 
 

Taxatie

Taxeren of geven jullie een waarde op voor serviesdelen?
Dit is bij ons niet mogelijk.

 

 

 

 

© 2008 - 2021 Webwinkel Servies Merij | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel