Retourneren Servies Merij

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?
Je mag binnen 14 dagen na de ontvangstdatum je bestelling retourneren. In het geval van een correcte retourzending krijg je je aankoopbedrag terug. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. 

Wanneer krijg ik mijn volledige aankoopbedrag terug?
Het volledige bedrag wordt teruggestort als we het product in de originele staat en onbeschadigd terugkrijgen. Anders brengen we de waardevermindering in rekening.

De waardevermindering hangt af van de beschadiging van het product, de beschadiging van de verpakking en de compleetheid van het product. In geval van waardevermindering brengen wij boven op de waardevermindering 15 euro in rekening. Dit zijn de kosten om de inhoud van de retourzending opnieuw te verkopen. Denk aan het maken van nieuwe foto’s en omschrijvingen. 

Wat moet ik doen om mijn bestelling te retourneren?

  1. Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@serviesmerij.nl.
  2. Pak je bestelling goed en stevig in.
  3. Voeg het retourformulier bij de bestelling. 
  4. Verzend de bestelling naar ons adres.
  5. Wij sturen je een bericht of de retourzending in goede orde is ontvangen. 

Waar vind ik het retourformulier?
Download hier het retourformulier.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet in orde is?
Neem contact met ons op via info@serviesmerij.nl of stuur een appje naar 0615314737 en we lossen het samen op.

Wat is de impact van retourneren?
Als laatste vragen we je stil te staan bij de impact van retourneren. Dit artikel van de NOS zet uiteen wat de impact van retourneren is. Retourzendingen zijn bijvoorbeeld voor webwinkels duurder dan je denkt, omdat er tijd en geld in het verpakken van bestellingen gaat zitten. Daarnaast hebben retourzendingen impact op het milieu, want de bestelbusjes van de postbezorgers rijden niet op rozen. Servies Merij vraagt je bewust om te gaan met bestellen en retourneren. 

© 2008 - 2024 Webshop Servies Merij | sitemap | rss