Veelgestelde vragen

Hier vind je een aantal vraag en antwoorden over onze webshop! Zit je vraag er niet bij? Neem gerust even contact op en we helpen je graag verder.


Taxatie servies

Taxeren of geven jullie een waarde op voor serviesdelen?
Dit is bij ons niet mogelijk.


Vestigingsadres (geen bezoekadres)

Kan ik Servies Merij bezoeken?
Servies Merij is een webshop, het is alleen mogelijk om online bij ons te winkelen. Wij versturen bestellingen per post. Op afspraak kan een grote bestelling van een compleet servies opgehaald of (binnen Nederland) bezorgd worden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.


Inkoop antiek servies

Kopen jullie serviezen in?
Informatie over inkoop vind je hier.


Antiek servies kopen

Is jullie servies nieuw?
Bijna al ons servies is antiek of vintage, dus minstens tweedehands. Alleen de items van Urban Nature Culture zijn nieuw. 

Is het aanbod actueel?
Ja, het aanbod bij Servies Merij is actueel en wordt dagelijks bijgewerkt. Wat er op voorraad is staat vermeld in onze webshop 

Hoe is de staat van jullie serviesdelen?
Omdat wij antiek servies verkopen, vermelden wij altijd duidelijk de staat van de serviesdelen. Bij ons koop je geen nieuw servies, soms wat craquelé, een bakfoutje of klein bestekkrasje is onoverkomelijk. Als er verder geen stukjes af zijn, zien wij dit als: in mooie staat. Is het anders dan vermelden we dat altijd bij de advertentie. Als de delen zo goed als nieuw zijn, wordt dit ook nadrukkelijk vermeld.

Wat betekent 'verschillende stempels'?
Onderaan een serviesdeel staat een merkje van het servies, dat noemen we een stempel. Soms heeft een merkje verschillende stempels omdat het logo door de jaren heen veranderd is. Het stempel kan dan verschillen van de foto bij het artikel. 

Kan ik korting krijgen of bieden?
Het is niet mogelijk om te bieden of korting te vragen op serviesdelen uit onze webshop. De gevraagde prijs blijft dan ook hetzelfde.

Kan ik reserveren?
Het is niet mogelijk om artikelen in onze webshop te reserveren. 

Willen jullie me een bericht sturen als er weer iets op voorraad is?
Deze vraag krijgen we vaak en dat is ook heel begrijpelijk! We kunnen dit helaas niet goed bijhouden, dus onze tip is om de website goed in de gaten te houden. Zo heeft iedereen ook een gelijke kans om een item te kunnen kopen. 


Bestelproces

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Je bestelling wordt zorgvuldig verpakt met een ruime hoeveelheid verpakkingsmateriaal. Je kunt er van op aan dat je bestelling heel overkomt. 

Kan ik een bestelling terugsturen?
Binnen 14 dagen na besteldatum kan je je bestelling terugsturen.

Wat zijn de kosten als ik mijn bestelling terugstuur?
Het aankoopbedrag krijg je terug, de verzendkosten zijn voor eigen rekening. 

Hoe snel is mijn bestelling in huis?
Wij verzenden bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen. Daarna is de pakketbezorger aan zet. 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je krijgt een bevestiging van je bestelling op je emailadres.

Krijg ik een bevestiging van de verzending?
Ja, je krijgt een bevestiging van de verzending inclusief een track&trace code van PostNL.

Verzenden jullie met andere bedrijven dan PostNL?
Wij verzenden alleen met PostNL. 

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen vermeld in onze webshop zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen via IDeal, PayPal of Bancontact
.

Leveren jullie grote hoeveelheden servies?
Ja! Je kunt zo veel servies bestellen als je wilt, bijvoorbeeld voor een bruiloft of het inrichten van je restaurant of bed & breakfast. Kies voor één decor of mix en match verschillende decors door elkaar. 

© 2008 - 2025 Webshop Servies Merij | sitemap | rss

Menu