Algemene voorwaarden

Staat serviesdelen
Omdat wij antiek servies verkopen, vermelden wij altijd duidelijk de staat van de serviesdelen. Bij ons koopt u geen nieuw servies, soms wat craquelé, een bakfoutje of klein bestekkrasje is onoverkomelijk. Als er verder geen stukjes af zijn, zien wij dit als: in mooie staat. Is het anders dan vermelden we dat altijd bij de advertentie. Als de delen zo goed als nieuw zijn, wordt dit ook nadrukkelijk vermeld.

Bestellen
Na je bestelling ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Daarin staat het volledige aankoopbedrag inclusief
de verzendkosten, met de wijze waarop je betaling heeft plaats gevonden. Volg alle stappen in onze webwinkel na invoering van je bestelling en bevestig je aankoop bij de laatste stap.

Prijzen en betaling
De vermelde prijzen zijn in euro’s en inclusief BTW (indien van toepassing) en exclusief verzendkosten, tenzij anders vermeld. Je betaling ontvangen wij op ons Rabobankrekeningnr. Iban NL63RABO0108245489 met BIC nr. RABONL2U
via www.mollie.nl of via Paypal. Onder de betaling verstaan wij je volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten.
De genoemde prijzen zijn voorbehouden van eventuele typefouten en prijswijzigingen.

Levering
De levertijd bedraagt 1-3 werkdagen na ontvangst van je betaling. Wij verzenden je bestelling met PostNL. Je krijgt na je bestelling een mail met de verzenddatum en het tracknummer die je kan volgen via www.tracktrace.nl. Kijk voor de verdere leveringsvoorwaarden op www.postnl.nl. Het is niet mogelijk om je bestelling op te halen tenzij wij dat aangeven. Neem voor uitzonderingen contact met ons op.

Aansprakelijkheid schade
Servies Merij is niet aansprakelijk voor eventuele schade aan de producten tijdens het transport.

Retourneren
Het retourneren van een bestelling kan binnen 14 dagen na ontvangstdatum. Geretourneerde artikelen mogen niet beschadigd zijn en ze moeten worden teruggestuurd in de originele verpakking. De verzendkosten van de geretourneerde artikelen zijn voor je eigen rekening. Teruggestuurde artikelen verzonden onder rembours worden niet geaccepteerd. Indien het teruggestuurde artikel voldoet aan deze voorwaarden, wordt het aankoopbedrag teruggestort op de door klant opgegeven bankrekeningnummer. Klik hier voor instructies om je bestelling te retourneren.

Geschillen
Als consument kun je een geschil met Servies Merij voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR platform.



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2008 - 2024 Webshop Servies Merij | sitemap | rss